Az e-kereskedelmi vállalkozás működtetésének egyik legnagyobb előnye, hogy üzlete bárhol és bármikor nyitva áll. Még alvás közben is eladhat valamit az ország egész területén.

 

Ennek ellenére, mint egy online értékesítést végző kisvállalkozás tulajdonosa, úgy érezheti, hogy legalább egy szempontból korlátozott: a nemzetközi értékesítésben. A termékek határokon átnyúló szállításának szabályai, előírásai és költségei túl nagy tehernek tűnhetnek az újoncok számára.

Az igazság az, hogy bár a nemzetközi ügyfeleknek történő eladás nem pontosan ugyanaz, mint a közelben lévőknek, ez nem bonyolult. Ráadásul az e-kereskedelmi elérést globális méretekre terjesztve éjjel-nappal értékesíthet az embereknek a világ minden tájáról. Számos út áll rendelkezésre ahhoz, hogy nemzetközi szinten értékesítsen az ügyfeleknek. Így kezdheti el a tengerentúli értékesítést.

A nemzetközi értékesítéshez, miközben elkerüli a logisztikával járó nehéz terheket, szerződést köthet egy harmadik féllel a tengerentúli értékesítés részleteinek kezelésére.

A legtöbb e-kereskedelmi platform beépülő modult, integrációt vagy egyéb frissítést kínál az üzletéhez, amely lehetővé teszi a nemzetközi értékesítést, akárcsak a hazai piacon. A Volusion segítségével hozzáadhatja oldalához az International Checkout szolgáltatást, és lehetővé teheti számukra, hogy felelősséget vállaljanak a nemzetközi megrendelések teljesítéséért. Ők kezelik a fizetések feldolgozását, a csalási felelősséget, a szállítást és kezelést, a kötelezettségek betartását és egyebeket.

Az e-kereskedelem másik jelentős előnye, hogy sokkal könnyebben nyithatja meg vállalkozása előőrsét, mint a „valós világban”. Ha van robusztus online áruháza, akkor is eladhatja áruit egy másik platformon, különösen, ha ez a platform nemzetközileg koncentráltabb.

Ha bizonyos nemzeteket vagy régiókat szeretne előnyben részesített új piacként, vásárolhat általánosított vagy egyedi piackutatási jelentéseket, amelyek lefedik a termékei iránti érdeklődést az adott területen. Ha úgy találja, hogy egy adott ország érdeklődését tapasztalja, itt az ideje, hogy vonzóvá tegye termékeit az adott ország vásárlói számára.

Az ügyfélszolgálat rendkívül fontos az e-kereskedelmi eladók számára, akik gyakran nem kapnak második esélyt az első benyomásra az új ügyfelekről. Ez megduplázódik a nemzetközi ügyfelek esetében, akik végleg elhagyhatják webhelyét, ha nem kapnak Öntől kellő időben egyértelmű információkat.

Függetlenül attól, hogy az integrációkat és a harmadik feleket hagyja-e elvégezni a munka nagy részét, vagy ha saját útját kívánja megvalósítani, néhány szempontot érdemes szem előtt tartania, hogy kellően megértse, megéri-e ezek az erőfeszítések az idejét és a pénzét.