Ha olyan vagy, mint én, amint rájöttél, mekkora minőségi különbséget jelent a nyers macskaeledel, el akartad mondani mindenkinek. Mindenkit meg akartál győzni arról, amire rájöttél. Ha megpróbáltad, valószínűleg vegyes sikereket értél el, igaz? Miért van ez?
Gondolj csak arra, amit mondunk. Alapvetően azt mondod valakinek, hogy amit csinál, az rossz, és jól teszed. Viszont láthatod a problémát, senki sem szereti, ha azt mondják neki, hogy téved.
Csak kétféleképpen lesz valaki fogékony az ilyen üzenetekre. Az egyik: már tudják vagy gyanítják, hogy rosszul csinálnak valamit, és megerősítést keresnek erre. A másik: már van személyes kapcsolatod vele, és van köztetek egy bizalmi szint.
Túl sok állattartó számára a macskák egyszerűen állatok. Ez "csak egy macska". Ők nem "emberek". Nem azt mondom, hogy nem szeretik a házi kedvenceiket, de nem olyanok, mint te és én. Ezek az emberek arra gondolnak, hogy mindegy milyen macskaeledellel etetik a macskát, és azt mondják: "Ez elég jó." Hogyan lehet eljutni ezekhez az emberekhez? Valószínűleg sehogy, mivel nem érdekli őket, ilyen egyszerű.
Tehát hogyan lehet meggyőzni másokat arról, hogy a nyers macskaeledel a legnagyszerűbb dolog egy cica számára? Meg lehet tenni, de csak az ő feltételeik szerint. Egy idegent, vagy akár valakit, akit ismersz, csak akkor sikerülhet meggyőzni, ha érdeklődik és többet akar tudni az ilyen újfajta macskaeledelről.
Annak ellenére, hogy ennek az üzenetnek a közvetítése nehézségekbe ütközhet, a nyers macskaeledel népszerűbb, mint valaha. Ez többnyire szervesen történt – embertől emberig. Ez a megközelítés nagyon hatékony lehet, és exponenciálisan növekedhet. Gondolkodásmódot változtatni nehéz, de megéri.
Utolsó kommentek